ارز دیجیتال

بیت کوین,اتریوم,ریپل,ارز دیجیتال,خرید بیت کوین,فروش بیت کوین,قیمت ارز دیجیتال,قیمت بیت کوین

ارز دیجیتال

بیت کوین,اتریوم,ریپل,ارز دیجیتال,خرید بیت کوین,فروش بیت کوین,قیمت ارز دیجیتال,قیمت بیت کوین

بیت کوین,اتریوم,ریپل,ارز دیجیتال,خرید بیت کوین,فروش بیت کوین,قیمت ارز دیجیتال,قیمت بیت کوین

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ارز دیجیتال فیسبوک و بیت کوین !

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۸ ب.ظ

پس از مدت ها ارز دیجیتال فیسبوک با نام لیبرا معرفی شد و ترسی به دل جامعه ارزهای دیجیتال انداخت.

بالاخره بعد از مدت‌ها زمستان کریپتو به سر آمده و حال‌وهوای بهاری، شور و هیجان جدیدی به کریپتو داده است. اما نشانه‌های شومی هم دیده شده که ممکن است حس بهاری‌مان را خراب کند. در این مطلب می‌خواهم با جز‌ئیات درمورد بحث‌براگیزترین ارز دیجیتال تاریخ صحبت کنم، یعنی «لیبرا» ارز دیجیتال فیسبوک و سایه‌ی سیاهی که ممکن است روی آینده بیندازد. این مقاله برگرفته از مطلب دنیل جفریس، آینده‌پژوه و محقق ارزهای دیجیتال است.

فیسبوک بالاخره از ارز دیجیتالش، به‌نام لیبرا (Libra)، که مدت‌ها همه منتظرش بودند رونمایی کرد.

آنها وایت پیپر، تست‌نت و جزئیاتی درمورد کیف پولشان کالیبرا (Calibra) منتشر کردند. تست‌نت شبکه‌ای است که برای آزمایش توسعه‌های انجام شده ساخته می‌شود. کوین‌هایی که در تست‌نت هستند با کوین‌های واقعی متفاوت‌اند و درواقع هیچ‌گونه ارزشی ندارند. این اخبار هیاهوی زیادی در جماعت ارزهای دیجیتال و روزنامه‌ها به‌وجود آورد و همه‌ی خبرنگارها می‌خواستند از تمام جزئیات آن گزارش تهیه کنند.

  • امیر پویان پویان

راه اندازی معاملات مارجین در بایننس

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۳ ب.ظ

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا، پلتفرم معاملات «مارجین» خود را عرضه کرد. آغاز بکار این پلتفرم با ارسال پستی در وبلاگ رسمی این صرافی، انجام شد. در ادامه با ارزدیجیتال همراه باشید.

به نقل از کوین‌تلگراف و بنا بر گفته‌های «چانگ پنگ ژائو»، مدیرعامل بایننس در ماه می سال جاری، این حرکت صرافی به‌منظور گسترش تبادلات در حوزه ارزهای دیجیتال و جذب مؤسسات مالی بزرگ  انجام‌ گرفته است. نکته جالب اینجاست که خبر عرضه پلتفرم معاملات مارجین بایننس درست در همان ماهی صورت گرفت که صرافی هک شد و ۴۱ میلیون دلار از سرمایه‌های کاربران نیز از دست رفت.

بر اساس گفته‌های رسمی بایننس، عرضه پلتفرم معاملات مارجین می‌تواند سودهای بالقوه بیشتری را نسبت به معاملات عادی، عاید کاربران کند. به‌وسیله معاملات مارجین، کاربران می‌توانند از پول‌های موجود در حساب خود به‌عنوان وجه التزام استفاده کرده و سرمایه‌های بلندمدت یا کوتاه‌مدت در حوزه ارزهای دیجیتال ایجاد کنند.

«یی هی» از بنیان‌گذاران بایننس، در ارتباط با بالاتر رفتن سطح خطرات احتمالی که از معاملات مارجین ناشی می‌شود، گفت:

    با وجود این مسئله که بازار ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌های پیشین برای تبادلات مارجین خطرات و در عین حال سودهای بیشتری را شامل می‌شوند، این اعتماد به برنامه‌های توسعه‌یافته توسط نیز ما وجود دارد که با بکار گیری یک مدیریت ریسک کارآمد می‌توان در بلندمدت سودهای هنگفتی را عاید خود ساخت.

در بیانیه‌ای آمده است که به عقیده کابران عرضه پلتفرم ویژه معاملات مارجین، یکی از پرطرفدارترین و مورد انتظارترین اقدامات توسط بایننس بوده است.

در بحث‌های زیرساختی نیز، پلتفرم معاملات مارجین بایننس، همگام با پلتفرم اصلی این شرکت فعالیت می‌کند و نسخه دوم پلتفرم نام‌گرفته. بر اساس گفته‌های سازنده، نسخه دوم از یک موتور معاملاتی پیشرفته استفاده می‌کند که در آن تطبیق سفارش ها و انجام محاسبات به‌منظور تسویه‌هایی با مبلغ کمتر، با سهولت بیشتری صورت می‌گیرند.

کیف پول مارجین مخصوصی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و انتقال سرمایه‌ها از این کیف پول (Margin Wallet) به کیف پول اصلی در صرافی بایننس، به‌صورت رایگان صورت می‌پذیرد. در حال حاضر وجوه التزام را می‌توان از میان شش ارز دیجیتال بیت کوین، اتر، XRP، بایننس کوین، ترون و «تتر» انتخاب کرد.

  • امیر پویان پویان

تولید بیت کوین در مناطق آزاد توسط چینی ها

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳ ب.ظ

مدیرعامل انجمن بلاک چین ایران با اشاره به اینکه اتلاف شبکه برق کشور ۱۰ تا ۱۶ درصد است و این یعنی کل مصرف برق شبکه بیت کوین در دنیا کم‌تر از اتلاف برق در ایران است، گفت: تعرفه پیشنهادی وزارت نیرو عدد بسیار بالایی است.

به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از فارس، محمد شرقی مدیرعامل انجمن بلاک چین ایران با اشاره به فناوری بلاک چین یک صنعت تازه به شمار می‌رود که کلید واژه‌هایی به نام بیت کوین در این صنعت شنیده می‌شود،گفت:

    صنعت ماینینگ در کشور دارای جایگاهی است که این صنعت بالغ بر ۹ ماه است که توسط هیئت دولت یک صنعت رسمی نیز شناخته شده که فعالیت عمومی خواهد داشت.

وی افزود:

    صنعت ماینینگ صنعتی است که به رسمیت شناخته شده و در مقابل در خصوص مصرف برق آن و تأثیر آن برخوردهای سلبی و قهری صورت می‌گیرد.

شرقی با اشاره به اینکه انجمن بلاک چین به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد ۴ ماه است که مجوز دریافت و فعالیت خود را آغاز کرده است گفت:

    این انجمن، انجمن صنفی نیست که بخواهد در خصوص شناسایی ماینرها برای تولید بیت کوین اقداماتی انجام دهد پس فعالیت انجمن بلاک چین ترویج فناوری بلاک چین در کشور است.

وی با اشاره به اینکه در رسانه‌ها گفته شده مصرف برق دستگاه‌های تولید بیت کوین بسیار زیان‌بار است و انرژی برق زیادی مصرف می‌کند، گفت:‌

    به هیچ عنوان این دستگاه‌ها موجب خاموشی در کشور نمی‌شوند چرا که اگر اتلاف شبکه برق کشور ۱۰ درصد تا ۱۶ درصد اعلام شده از سوی وزارت نیرو را بپذیریم باید اذعان کرد کل مصرف برق شبکه بیت کوین در دنیا کمتر از اتلاف صنعت برق کشور است.

  • امیر پویان پویان

اتریوم از بیت کوین جلو میزند !

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ


چطور باید سرمایه گذاری در این حوزه را شروع کنیم؟ قبل ازینکه وارد هر گونه کسب و کار، پروژه یا برنامه خاصی شوید لازم است درباره آن مطالعه کنید.

در واقع، پیش از هر چیز لازم است برای خودتان یک سری اصول سرمایه گذاری تعریف کنید. اما چرا باید این اصول را تعریف کنیم؟

در تصمیم گیری های سخت وجود یک سری قواعد و اصول کلی ضروری است. هر یک از این قواعد، اختلاف میان دو یا چند فلسفه و در نهایت برتری یکی نسبت به بقیه را منعکس میسازند.

اکثر مردم فلسفه و ترجیحات خود را دارند، اما آنها را یادداشت نمی‌کنند. نوشتن آنها بسیار مهم است. با این کار میتوانید بهتر فکر کنید. لازم است این یادداشت ها را بررسی کنید یا با دوستان و اعضای خانواده‌تان در میان بگذارید.

اتریوم امسال از بیت‌کوین جلو می‌زند!
یک مثال طولانی…

به مثال زیر درباره جیسون کوالسکی؛ (نویسنده مطلب اصلی) نگاه کنید. در این مثال به چند نمونه از این اصول اشاره کرده ایم:

یادداشت‌های جیسون (ژانویه ۲۰۱۸):

  • امیر پویان پویان

توویت ترامپ در مورد بیت کوین و دلار !

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۸ ب.ظ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ساعاتی پیش در توییتر به طور‌کلی دیدگاه مخالف خود درباره ارزهای دیجیتال را اعلام کرد و به طور خاص از بیت کوین و لیبرا نام برد.

متن کامل سه توییتی که ترامپ در خصوص ارزهای دیجیتال منتشر کرد:

«من طرفدار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال نیستم. این‌ها پول نیستند و ارزششان بسیار پرنوسان است و [این ارزش] بر هیچ اساسی نیست. دارایی‌های دیجیتال (کریپتو) قانون‌گذاری نشده می‌توانند رفتارهای غیرقانونی از جمله تجارت مواد مخدر و دیگر فعالیت‌های غیرقانونی را تسهیل کنند.

به همین ترتیب، «ارز مجازی» لیبرا فیس‌بوک از جایگاه پایین و اعتماد کمی برخوردار خواهد بود. اگر فیس‌بوک و شرکت‌های دیگر می‌خواهند تبدیل به بانک شوند، باید به دنبال یک امتیاز بانکداری جدید باشند و تحت فرمان تمام مقررات بانکی قرار گیرند، مثل تمام بانک‌های دیگر، هم داخلی و هم بین‌المللی.

ما فقط یک ارز واقعی در ایالات متحده آمریکا داریم و این ارز قدرتمندتر از همیشه است، هم قابل اعتماد و هم قابل اتکا. این در همه جای جهان، با اختلاف، برترین (غالب‌ترین) ارز است و همیشه هم خواهد ماند. نامش دلار آمریکاست!»

ترامپ: طرفدار بیت کوین نیستم؛ تنها ارزی که داریم دلار است!

این اولین بار است که ترامپ و یک رئیس جمهور آمریکا به صورت مستقیم به بیت کوین و ارزهای دیجیتال اشاره می‌کنند.

در اینجا این سوال مطرح می‌شود که چه چیزی رئیس جمهور آمریکا را به انتشار این توییت‌ها برانگیخته است؟ اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده است که چند ساعت پیش از آن، این رئیس جمهور در کنفرانسی تحت عنوان «Social Media Summit» در مورد رسانه‌های اجتماعی شرکت کرده است. شاید در این کنفراس درباره بیت کوین و ارز دیجیتال فیس‌بوک صحبت شده باشد.

طی چند روز گذشته، مقامات قانون‌گذار زیادی در آمریکا و اروپا در خصوص ارز دیجیتال فیس‌بوک و پروژه لیبرا ابراز نگرانی کرده و خواستار شفافیت هر چه بیشتر آن شده‌اند.

پس از انتشار دیدگاه‌های منفی ترامپ، قیمت بیت کوین و چندین ارز دیجیتال دیگر با کاهش مواجه شدند. هم‌اکنون که در حال نگارش این خبر هستیم هر واحد بیت کوین با حدود ۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، با قیمت حدود ۱۱,۳۵۰ دلار معامله می‌شود.

  • امیر پویان پویان