ارز دیجیتال

بیت کوین,اتریوم,ریپل,ارز دیجیتال,خرید بیت کوین,فروش بیت کوین,قیمت ارز دیجیتال,قیمت بیت کوین

ارز دیجیتال

بیت کوین,اتریوم,ریپل,ارز دیجیتال,خرید بیت کوین,فروش بیت کوین,قیمت ارز دیجیتال,قیمت بیت کوین

بیت کوین,اتریوم,ریپل,ارز دیجیتال,خرید بیت کوین,فروش بیت کوین,قیمت ارز دیجیتال,قیمت بیت کوین

طبقه بندی موضوعی

توویت ترامپ در مورد بیت کوین و دلار !

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۸ ب.ظ

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ساعاتی پیش در توییتر به طور‌کلی دیدگاه مخالف خود درباره ارزهای دیجیتال را اعلام کرد و به طور خاص از بیت کوین و لیبرا نام برد.

متن کامل سه توییتی که ترامپ در خصوص ارزهای دیجیتال منتشر کرد:

«من طرفدار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال نیستم. این‌ها پول نیستند و ارزششان بسیار پرنوسان است و [این ارزش] بر هیچ اساسی نیست. دارایی‌های دیجیتال (کریپتو) قانون‌گذاری نشده می‌توانند رفتارهای غیرقانونی از جمله تجارت مواد مخدر و دیگر فعالیت‌های غیرقانونی را تسهیل کنند.

به همین ترتیب، «ارز مجازی» لیبرا فیس‌بوک از جایگاه پایین و اعتماد کمی برخوردار خواهد بود. اگر فیس‌بوک و شرکت‌های دیگر می‌خواهند تبدیل به بانک شوند، باید به دنبال یک امتیاز بانکداری جدید باشند و تحت فرمان تمام مقررات بانکی قرار گیرند، مثل تمام بانک‌های دیگر، هم داخلی و هم بین‌المللی.

ما فقط یک ارز واقعی در ایالات متحده آمریکا داریم و این ارز قدرتمندتر از همیشه است، هم قابل اعتماد و هم قابل اتکا. این در همه جای جهان، با اختلاف، برترین (غالب‌ترین) ارز است و همیشه هم خواهد ماند. نامش دلار آمریکاست!»

ترامپ: طرفدار بیت کوین نیستم؛ تنها ارزی که داریم دلار است!

این اولین بار است که ترامپ و یک رئیس جمهور آمریکا به صورت مستقیم به بیت کوین و ارزهای دیجیتال اشاره می‌کنند.

در اینجا این سوال مطرح می‌شود که چه چیزی رئیس جمهور آمریکا را به انتشار این توییت‌ها برانگیخته است؟ اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده است که چند ساعت پیش از آن، این رئیس جمهور در کنفرانسی تحت عنوان «Social Media Summit» در مورد رسانه‌های اجتماعی شرکت کرده است. شاید در این کنفراس درباره بیت کوین و ارز دیجیتال فیس‌بوک صحبت شده باشد.

طی چند روز گذشته، مقامات قانون‌گذار زیادی در آمریکا و اروپا در خصوص ارز دیجیتال فیس‌بوک و پروژه لیبرا ابراز نگرانی کرده و خواستار شفافیت هر چه بیشتر آن شده‌اند.

پس از انتشار دیدگاه‌های منفی ترامپ، قیمت بیت کوین و چندین ارز دیجیتال دیگر با کاهش مواجه شدند. هم‌اکنون که در حال نگارش این خبر هستیم هر واحد بیت کوین با حدود ۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، با قیمت حدود ۱۱,۳۵۰ دلار معامله می‌شود.

  • امیر پویان پویان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی